Superr Girll


Insan Teristimewa
Wednesday, January 2, 2013 | 11:58 PM | 0 Words
Kau insan teristimewa
Yang telah hadir dalam hidupku
Kau bantu aku bangkit
Saat aku terjatuh.
Kau menyayangiku
Kau mencintaiku
Sepenuh hatimu.
Tidak pernah jemu
Walaupun sesaat
ketika bersamaku.
Tetapi,
Kau hanya berpura-pura
Kau hanya mempergunakanku
Kau tak guna !
Tidak mengapa
Aku merelakan kau pergi.
Kini kau bahagia bersama pilihan hatimu
Dan aku bahagia bersama pilihanku
Kini kau hanya masa silamku
Dan dia masa hadapanku
Pergilah kau dari hidupku
Jangan pernah kembali kedalam hidupku
Kerna aku sudah teramat bahagia
Bersama si dia :')

Nukilan : Nordiana Roslan
DILARANG MENIRU !
Wednesday, December 12, 2012 | 9:16 AM | 0 Words
Assalamualaikum, para pembaca sekalian :)
Saya nak kongsikan serba sedikit tentang buah hati kesayangan saya ;)
Namanya Syafiq.
Dia sebaya dengan saya :)
Saya dah lama kenal dia.
Perwatakannya adalah :-
1. MANJA
2. GEDIK :3
3. MENGADA-NGADA :P
4. ROMANTIK
5. SWEET
Tapi dia ni jujur orangnya :)
Dia jujur sayangkan saya ;)
Saya pun jujur sayangkan dia :*
You all jangan ambil dia daripada saya tau ?
Kalau nak makan siku saya, cubalah buat ya ?
Hihihihihi >.<
He's so SPECIAL !!!!!!!
#ILOVEYOU, DARLING <3
Terima kasih kerana membaca :)
No Title :'/
Tuesday, October 16, 2012 | 2:07 AM | 0 Words
Assalamualaikum.
Awak, awak nak tahu tak kenapa saya sayang sangat kat awak ?
Pertama : Awak faham perasaan saya.
Kedua : Awak ikhlas terima saya apa adanya.
Ketiga : Awak sanggup berubah demi saya.
Keempat : Awak hormat saya.
Kelima : Awak sanggup pujuk saya bila saya merajuk.
Keenam : Awak sanggup menangis kerana saya.
Ketujuh : Awak manja dengan saya :')
Kelapan : Awak baik walaupun nakal.
Kesembilan : Awak mendengar kata.
Kesepuluh : Awak sayangkan saya sepenuh hati awak :')
Awak, awak sangat istimewa bagi saya.
Saya sayang awak sangat-sangat :'/
Saya cintakan awak lebih daripada EX-EX saya :'/
Awak dah cukup sempurna bagi saya.
Tapi kadang-kadang saya cemburu dengan awak :'/
Yelah, awak ada perempuan yang pernah jadi skandel awak.
Dia lebih cantik daripada saya.
Saya tahu tuu.
Tapi saya harap cinta awak pada saya tak berpaling tadah.
Saya taknak kehilangan awak :'(
Lagipun awak dah janji awak nak kahwin dengan saya kan ? :'(
Tolong tunaikan janji awak tu ea ?
Jangan biarkan saya bersendirian :'(
Saya tak mampu hidup tanpa awak :'(
Kalau awak baca ni, saya harap awak tahu yang
SAYA BETUL-BETUL CINTAKAN AWAK ! :'(
Terima kasih sebab membaca. Kbaii :'(
Assalamualaikum.

-Past-